30 augustus 2024

Rabo ClubSupport

KBO-Brouwhuis Rijpelberg Dierdonk is ook in 2024 ingeschreven voor deelname aan de actie Rabo ClubSupport.
Iedereen die lid is van de Rabobank kan van 2 tot en met 24 september een stem uitbrengen op KBO-Brouwhuis, seniorenvereniging in Brouwhuis-Rijpelberg-Dierdonk.
Iedere stem is geld waard.
Hoe werkt het?
Als Rabo-lid kunt u stemmen op drie clubs. Bijvoorbeeld op KBO-Brouwhuis en op de clubs van uw (klein)kinderen. Omgekeerd kunt u hen ook vragen om op KBO-Brouwhuis te stemmen. Zo helpt u elkaar.
U stemt via de Rabo App of Rabo Online Bankieren. Hiervoor is geen stemcode nodig.
De lijst met deelnemers staat onder de knop Rabo ClubSupport. Als u inlogt vindt u deze knop via ‘Service’ en vervolgens ‘Lidmaatschap’.
Stemcode opvragen
Bent u niet digitaal actief, dan kunt u bellen naar de klantenservice van de Rabobank en uw stemcode opvragen.
Stemmen moet vervolgens wel via de website gedaan worden, bijvoorbeeld met hulp van familie.
De klantenservice van de Rabobank is bereikbaar op telefoonnummer (088) 722 66 00 op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.30 uur.
De stemcode wordt telefonisch aan u doorgegeven, maar kan ook per post aan u verzonden worden als u hierom vraagt.
Bij voorbaat dank voor uw stem!